جدید ترین اخبار نظامی را اینجا بخوانید
بروز ترین اخبار نظامی ایران وجهان را اینجا بخوانید

فرمانده گروه پهپاد حضرت ولی عصر(عج) نیروی زمینی ارتش، جزئیات و ویژگی‌های هواپیمای بدون سرنشین یسیر را تشریح کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 12 مهر 1392برچسب:,,,,,,,,
ارسال توسط REZA M
شاید بتوان قاره آسیا را مهمترین مرکز ساخت موشکهای بالستیک نامید؛ جایی که رقابت های پیدا و پنهان برای تولید نمونه های قوی تر و با برد بیشتر، به دغدغه مهم ارتش های این منطقه تبدیل شده است.


ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:,,,,,,
ارسال توسط REZA M

فاتح توان دریانوردی به مدت 35 روز را دارد که از این نظر بهبود چشمگیری نسبت به زیردریایی غدیر مشاهده می شود. سرعت سطحی فاتح 11 نات و در حالت غوطه ور 14 نات است و توانایی حمل موشک های زیرسطحی، موشک های دوش پرتاب سطح به هوا و همچنین امکان حمل نیروهای تکاور و رساندن آنها به نقاط مورد نظر را نیز دارد.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:,,,,,,,,,
ارسال توسط REZA M

سلاح زیرآبی APS در اواسط در اواسط دهه 1970 میلادی وارد خدمت نیروهای مسلح اتحاد جماهیر شوروی سابق شد. این سلاح با یک خشاب 26 تیری مسلح شده و کالیبر آن 5.65 میلی متر است که بردی در حدود 30 متر در زیر آب را برای این سلاح فراهم می کند. طول مرمی این گلوله چیزی در حدود 120 میلی متر است که به منظور بارگذاری آن در خشاب یک بخش اضافی به جلوی خشاب سلاح اضافه می شود.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 مهر 1392برچسب:,,,,,,,,
ارسال توسط REZA M

رادارهای آرایه فازی قادر به هدایت چندین موشک علیه چندین هدف در زمان واحد بوده و چون در کسری از ثانیه تغییر فاز می‌دهند شناسائی منبع پرتو برای دشمن کاری بسیار مشکل خواهد بود. این رادارها در صورت کشف شدن توسط دشمن یا اخلال های الکترونیکی به دلیل تغییر فاز، به میزان بسیار بالائی مقاوم هستند.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,,,,,,
ارسال توسط REZA M

به رسم هر ساله، رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نمایش بخش دیگری از ابتکارات و نوآوری های عملیاتی سپاه و ارتش همراه بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:,,,,,,,,,
ارسال توسط REZA M

در نتیجه ساخت «هدی» ضمن خدمات دهی به تعداد زیادی کاربر، دقت مکانیابی به صورت آنی تا شعاع 30 کیلومتری ایستگاه، بالغ بر چند سانتیمتر و تا شعاع 150 کیلومتری آن در حد یک متر است. این میزان بسیار بالای دقت، هم برای فعالیت های نظامی، امنیتی، پلیسی و هم برای امور غیرنظامی کاملاً کافی است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,,,,,,,
ارسال توسط REZA M

بیش از 100 شرکت داخلی توانمندی ها و دستاوردهای خود را در نمایشگاه بزرگ توانمدی‌های صنایع هوایی و فضایی کشور در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب:,,,,,
ارسال توسط REZA M

غیر از کشورهای مشهور در زمینه تولید تجهیزات رزم زمینی، بسیاری از ارتش‌ها در اقصی نقاط جهان تلاش کرده‌اند در عرصه‌هایی چون تولید توپ‌های خودکششی موفق ظاهر شوند.



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:,,,,,
ارسال توسط REZA M

نحوه چینش لوله‎ها در راکت‎اند‎از ‎ایرانی "رعد" مشابه راکت‎های ضدزیردریایی موجود در بیشتر شناورهای رزمی ‎است. به نظر می‎رسد مزیت عمده آن امکان پوشش ناحیه‎ای دایروی حول نقطه هدف باشد که برای انهدام اهداف زمینی که دارای نقطه تمرکز هستند، مفید است.



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 23 شهريور 1392برچسب:,,,,,,
ارسال توسط REZA M
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 998
بازدید کل : 28152
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1