افتتاح نمایشگاه بزرگ توانمدی‌های صنایع هوایی و فضایی کشور در 15 آبان
جدید ترین اخبار نظامی را اینجا بخوانید
بروز ترین اخبار نظامی ایران وجهان را اینجا بخوانید

علی‌محمد خان‌محمدی دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه ملی توانمدی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاع و امنیت مشرق از برگزاری بزرگترین گردهمایی فعالان این حوزه مهم صنعتی و علمی در تاریخ 15 تا 18 آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: اگرچه به دلیل نهایی نشدن ثبت نام شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، نمی‌توان فعلا آمار دقیقی از تعداد حاضران ارائه کرد اما تاکنون شرکت بیش از 100 شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته وی، بخش‌های دولتی مرتبط با وزارت علوم و وزارت دفاع، شرکتهای خصوصی، پارک‌های فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله بخش‌هایی هستند که ادر این نمایشگاه حضور پیدا می کنند.

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه ملی توانمدی‌های صنایع هوایی و فضایی درباره حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه گفت: به دلیل ملی بودن این نمایشگاه، شرکت‌های خارجی حضور فیزیکی نخواهند داشت اما ممکن است ظرفیت‌هایی در مورد مشارکت‌هایی که بین شرکت‌های خارجی و بعضی شرکت‌های داخلی وجود دارد در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گیرد. به عنوان مثال بعضی سازمان‌ها مانند صنایع هوایی دارای شرکایی از کشورهای خارجی مانند روسیه هستند که بر این اساس، ممکن است ظرفیت‌های روسیه در غرفه سازمان صنایع هوایی به نمایش گذاشته شود ولی به صورت مستقیم این شرکت‌ها دارای غرفه نخواهند بود.

خان‌محمدی در خصوص اقدامات جدیدی که در این نمایشگاه به بحث گذاشته خواهد شد، اظهار داشت: یکی از مهمترین بحث‌هایی که اخیرا مطرح شده، تولید هواپیمای 150 نفره در کشور است که در صورت کلید خوردن تولید این هواپیما، بسیاری از نوآوری‌ها در قالب تولید این هواپیما شکل خواهد گرفت و اکنون نیز فعالان بخش خصوصی مشتاقند در خلال این نمایشگاه ضمن عرضه دستاوردها و نوآوری های خود، موضوع ساخت این هواپیما را از مسئولان مربوطه پیگیری کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 شهريور 1392برچسب:,,,,,
ارسال توسط REZA M
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 255
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 927
بازدید کل : 29091
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1